Bijna, Bijna, Bijna, Bijna

6 januari 2017 - Leiden, Nederland

Lieve allemaal,

Bijna is het dan zover.. over iets minder dan tien uur staan wij op Schiphol en vliegen we dan echt weg uit Nederland! Het heeft even geduurd.. maar eindelijk is alles geregeld, opgeruimd, ingepakt en schoon! De tassen staan klaar  en de oxcazepammettjes liggen bovenop met daaronder de slaappillen, ik zeg; wij zijn er klaar voor!! Ondertussen zitten wij op dit moment op de bank en hopen we zo lang mogelijk wakker te blijven zodat we lekker kunnen slapen in het vliegtuig. We vertrekken morgen om zeven uur van huis en vliegen dan om 10.25 uur richting Singapore. Dit zal onze eerste stop zijn waar we een dagje en nachtje zullen verblijven om op adem te komen en om ons (naat) weer geestelijk voor te bereiden op de volgende lange vlucht. Vanuit Singapore zullen we doorvliegen naar Auckland waar ons avontuur in Nieuw Zeeland zal beginnen. We hebben er zin in!! We gaan jullie zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden...

Nog ontzettend bedankt voor al jullie lieve berichtjes, telefoontjes, cadeautjes en afscheidsmomentjes de afgelopen dagen. We vonden het super lief en hebben er van genoten.

Veel liefs naat en cath

1. Mieneke:
    6 januari 2017
    Heel veel plezier !!! Heel veel succes met deze bijzondere reis !! Liefs van Mieneke XXX
  2. Meta:
    6 januari 2017
    Hele goede reis samen. Kan niet wachten op jullie reisverhalen. Helemaal gaaf. Dikke kus en geniet xxx
  3. Rommy:
    Een hele goede vlucht straks! Spannend!! Liefs
  4. Mariëtte:
    Lieve meiden
    Een hele goeie vlucht , slaap lekker en ga genieten .
    Dikke x
  5. Tineke Schaaders.:
    Goeie reis meiden. Xxxxxxx
  6. Roshyn:
    6 januari 2017
    Oeioeoeiii wat Spannend allemaal en wat je wel en niet meeneemt maar dat leed is geleden de deur achter je dicht getrokken en Daaaar gaaaaan ze ✌️✌️✌️goede reis dames!
  7. Aart en carla van bezooijen:
    6 januari 2017
    Een heeeeel goede reis toegewenst geniet van alles Liefs carla en aart
  8. Naomi:
    6 januari 2017
    Nog een klein uurtje en dan gaan jullie een mooi avontuur aan! Spannend
    Een hele goede reis, ik ben benieuwd naar jullie mooie en byzonderen verhalen.
    Liefs
  9. Richard:
    6 januari 2017
    Ik wil meeeeeeeeeeeeee! Ben ik te laat? Meiden veel plezier en geniet ervan.
    Goede reis.
  10. Marjo Eikmann:
    6 januari 2017
    Heel veel plezier op jullie geweldige avontuur. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen. Have fun
  11. Leida postma:
    6 januari 2017
    eel veel plezier en geen ruzie maken
  12. Alida:
    6 januari 2017
    Goede reis en veel plezier!
  13. Annie de Wijs:
    6 januari 2017
    Goede reis en Naat je kan het
  14. Piet:
    6 januari 2017
    Wij wensen jullie beiden een fijne reis.Maakt maar mooie fotos
  15. Robert Corina Jennifer:
    7 januari 2017
    Geniet van dít mooie avontuur dames
  16. Jannie:
    7 januari 2017
    Goede reis en ik ben heel benieuwd wat er gaat komen. Gr,koos