Nog maar drie dagen, iets van 50 uur en heel veel minuten en we gaan weer..

9 mei 2018 - Leiden, Nederland

Lieve Allemaal,

Hier zijn we weer; de vervelende meiden die opnieuw een paar weken vrij zijn, niet hoeven te werken en lekker op vakantie gaan.. Hier op deze site gaan we uiteraard weer heel erg ons best doen om jullie lekker jaloers te maken met onze verhalen en foto’s van de aankomende tijd..

We zijn ondertussen ruim een jaar verder, dus het mocht wel weer tijd worden voor een leuk klein reisje.. Tjah, een klein reisje, want het zijn ‘maar’ een kleine zeven weken dat we weg zijn en het is ‘maar’ negen uurtjes vliegen.. dus ja in vergelijking met Nieuw Zeeland valt dit alles mee! Zoals de meeste ondertussen wel weten word het dit keer Canada, West Canada om precies te zijn, want Canada is groot!!! en onmogelijk om in één keer te doen. Vorig jaar zijn we enorm verliefd geworden op het reizen met een camper, dus het zal dan ook geen verrassing zijn dat we opnieuw een campertje hebben gehuurd voor onze reis.. Alleen gaan we het dit keer proberen iets rustiger aan te doen zodat we meer kunnen genieten van alles, maar dit moet lukken, want we zijn van plan om ‘maar’ 3000 tot 4000 km te gaan rijden in plaats van de ruim 7000 in Nieuw Zeeland.

Nog een paar dagen en dan kunnen we eindelijk gaan vertrekken.. Er staat ons alleen nog één hele belangrijke taak te wachten en dat is de koffer inpakken en geloof me dat is echt wel een dingetje.. Want wisten jullie trouwens dat er ook echt een heel groot nadeel zit aan het feit dat je ‘maar’ met één vliegtuigmaatschappij vliegt en geen één keer hoeft over te stappen.. dat is namelijk bagage, we mogen en kunnen belachelijk veel meenemen en dat zorgt ervoor dat we onze hele kledingkast willen inpakken en geen keuzes meer kunnen maken (max 20 kilo meenemen is toch echt een stuk makkelijker), want ja wie weet wordt het wel heel koud en heb je dit wel echt nodig.. We vergeten dat het geen Nieuw Zeeland is (slechtste zomer in dertig jaar) en geen kleine camper zonder verwarming maar nu grotere camper MET verwarming dus misschien zijn drie jassen, drie thermo setjes, vijf lange mouw shirts en vier vesten iets wat overdreven.. Maar ja, het past, dus waarom ook niet? Morgen gaan we maar definitief knopen doorhakken en elkaar helpen om niet daadwerkelijk alles mee te nemen!!!

Vrijdag staan er nog wat schoonmaakklusjes en bezoekjes gepland.. maar zaterdag is het dan zo ver en gaan we als het goed is om 12.25 uur de lucht in (als we geen last hebben van de stakingen op Schiphol, hope so)

We houden jullie op de hoogte

Veel liefs van ons!

1. Melanie:
    9 mei 2018
    Leuk hoor en natuurlijk gaan we jullie weer volgen...! Maar eerst nog even vrijdag gezellig eten kus van ons
  2. Meta:
    9 mei 2018
    Het is jullie zo gegund. Enne fantastisch dat we weer mee mogen genieten😀suc6 met inpakken xxx
  3. Marijke:
    9 mei 2018
    Het is bijna zover! Nog even dan gaan jullie ons lekker mee laten genieten:-)
    Alvast bedankt voor de mooie verhalen die jullie gaan schrijven;-)en inpakken gaat lukken, de rest ook.
    Liefs en brassas, Marijke
  4. Tineke Schaaders.:
    9 mei 2018
    Het is weer zover. De volgende reis. Heel veel plezier. En we gaan weer genieten van jullie reis verhalen en mooie foto's.
    We zien jullie nog vrijdagavond. Xxxxx
  5. Monique:
    9 mei 2018
    Hey meiden, het klinkt nu al helemaal leuk & jullie zijn nog niet eens vertrokken.... Heel veel plezier, geniet van het mooie land, het hopelijk heerlijke weer en elkaar. Goede reis en lees met jullie mee.... 😘
  6. Marijke:
    9 mei 2018
    Nog een paar dagen dan gaan jullie ons laten meegenieten van jullie reis.
    Inpakken gaat zeker lukken en de rest komt ook goed;-)
    Alvast bedankt voor de mooie verhalen, die jullie gaan schrijven, alle liefs en fijne tijd samen. Geniet ervan, liefs en brassas, Marijke
  7. Jeanette:
    9 mei 2018
    Nou dan kan die kilo kaas, koffie en hagelslag i.i.g. mee meiden ;-). Nog 3 nachtjes slapen, spannend hoor, zijn echt benieuwd hoe jullie het daar gaan vinden. Alvast succes met inpakken en gaan jullie absoluut volgen. Dikke kus van ons
  8. Roshyn:
    9 mei 2018
    Heyy daar zijn ze weer 😁 succes met keuzes maken bij het inpakken en voorspoedige vlucht gewenst! 😘
  9. Marjo Eikmann:
    10 mei 2018
    Een hele fijne reis in dit geweldig mooie land met vriendelijke bewoners en prachtige natuur. Geniet ervan.
  10. Marike ten Have:
    10 mei 2018
    Geweldig meiden! Heel veel plezier onderweg.
  11. Jos:
    10 mei 2018
    Geweldig hoor. Veel plezier!
  12. Piet:
    Hoi meiden
    Ik wens jullie een fijne vakantie
  13. Richard:
    Hello girls,

Ga jullie natuurlijk weer volgen. Heel veel plezier en verblijd ons met mooie verhalen en foto's.

Liefs Richard V.
  14. Mieneke:
    Hallo meiden
    Succes met pakken !!!
    Alvast een veilige en goede reis !!
    Liefs van Mieneke
  15. Hellen:
    13 mei 2018
    hele fijne vakantie!! geniet ervan.
    x Hellen
  16. Mariëtte:
    13 mei 2018
    Hoi meiden , wens jullie een heerlijke reis , geniet , heb plezier , rust lekker uit en doe voorzichtig . Ik kijk uit naar jullie mooie verhalen en foto’s xx
    Liefs Mariëtte